Support

Velkommen til ETX Support

Denne interaktive kundeservice kan hjælpe dig med at finde hurtige svar på dine spørgsmål, uanset om de er generelle handelsforespørgsler eller specifikke henvendelser om vores handelsplatforme. Du kan søge ved hjælp af relevante nøgleord eller på emnet. Svarene tilføjes og opdateres løbende, så hold øje med vores seneste opdaterede support.

Mest populære spørgsmål

  • Er app'en kompatibel med Android-tabletter?

    Appen kan bruges på næsten alle Android-enheder, men er designet til Android smartphone.  Vi anbefaler, at du downloader Android 4.0 eller nyere.

    Læs mere
  • Hvad betyder "Fep-fejl"?

    Du skal hente den seneste version af Flash Player for at kunne få vist platformen på dit skrivebord.

    Læs mere
  • Hvorfor bliver min kortbetaling afvist?

    Når du foretager en indbetaling til os, skal det kort, der bruges have den samme registrerede adresse som den adresse, vi har registreret.  Hvis dine adresser er identiske og det er første gang, du bruger dette kort hos os anbefaler vi, at du kontakter din bank for at informere dem om, at du planlægger at foretage en indbetaling hos os. Lejlighedsvis vil banker afvise den første indbetaling for at udføre en sikkerhedskontrol med kortholderen. 

    Når du har kontaktet din bank, vil de fjerne blokeringen, og du burde derefter være i stand til at gennemføre transaktionen.

    Læs mere
  • Sådan finder du din samlede fortjeneste eller tab på en position

    For at se din samlede fortjeneste eller tab på en position, skal du kigge på kolonnen F/T i fanen Åbne positioner svarende til din pågældende position.

    Læs mere
  • Hvorfor virker mine diagrammer ikke?

    Hvis du bruger Google Chrome, kan en af grundene til at dine charts ikke virker være, at din blokering af pop-ups begrænser din adgang. Du kan ikke starte en chart i et nyt vindue, mens du bruger Google Chrome, fordi Chrome tolker åbningen af det nye vindue som en pop-up-annonce og således blokerer det. 
    For at forhindre dette skal du gennemføre nedenstående trin:  
     
    Klik på menuknappen i øverste højre hjørne af Crome-browseren. 
    Vælg indstillinger for at generere en ny fane 
    Klik på Under the Hood  
    Klik på Indholdsindstillinger efterfulgt af Administrer undtagelser, der findes i pop-up-vinduet 
    Tilføj ?trade.etxcapital.com? som en undtagelse. 
    Luk vinduet for at afslutte.

    Læs mere
  • Handelssikkerhed

    Vi bruger det internationalt anerkendte sikkerhedssystem Secure Sockets Layer (SSL). Dette system krypterer alle betalinger med kredit- og debitkort over nettet. Systemet fungerer automatisk, og du vil modtage en øjeblikkelig besked, hvis din browser ikke understøtter det.

    Læs mere
  • Hvor længe gemmes diagramdata?

    Længde af perioden                                                        Længde af lagringen 
      
       
      
    Afkryds data og perioder på mindre end 1 minut                                                     1 dag

    perioder på 1 minut - perioder på 5 minutter                                                          2 dage

    perioder på 5 minutter - perioder på 30 minutter                                                     2 uger

    perioder på 1 time - perioder på 4 timer                                                    Flere måneder 

    perioder på 1 dag og over            Siden markedet blev oprettet på ETX Capital platformen

    Læs mere
  • Hvorfor blev min udbetalingsanmodning annulleret?

    Der kan være flere årsager til annulleringen. Vi sender dig en e-mail på tidspunktet for annulleringen for at bekræfte årsagen.

    Læs mere
  • Hvordan installerer jeg MT4 på min Mac?

    Følg vores trin for trin-vejledning, der kan hentes​.

    Læs mere
  • Jeg har problemer med at ansøge om en konto online.

    Ring venligst på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk 

    Læs mere
  • Kan jeg have mere end én konto hos jer?

    Kunder kan have mere end én konto hos os, f.eks. én konto for hver handelsplatform, som vi tilbyder. Du kan have op til fem live-konti hos os. Hvis der er behov for yderligere konti, vil dette blive vurderet af vores overholdelsesteam.

    Læs mere
  • Hvor meget af mit kampagnetilbud har jeg optjent?

     Hvis du holder en lang position på dette marked, vil du blive krediteret 100% af dividendebeløbet ganget med din indsats. - Hvis du holder en kort position på dette marked, vil du blive debiteret dividendebeløbet ganget med din indsats. De kontante justeringer af din konto sker for at afspejle ændringen i prisen på det underliggende marked. 

    Læs mere
  • Sådan kontakter du os

    Du kan sende en e-mail eller ringe ved hjælp af oplysningerne på vores kontaktside.

    Læs mere
  • Jeg kan ikke se alle markeder på min MT4 platform

    For at få vist alle markederne på din MT4-platform, skal du klikke i feltet "Symbol" på din platform, derefter højreklikke på musen, vælge "Vis alle", og den fulde liste over tilgængelige markeder vil vises.

    Læs mere
  • Sådan placeres en handel

    Klik på Call, hvis du tror, at prisen på aktivet vil stige ved udløbstiden, eller klik på Put, hvis du tror, at prisen på aktivet vil falde. Indsæt beløbet du ønsker at handle med og godkend. Handlen kan annulleres ved at klikke på ikonet Exit til enhver tid inden godkendelse af handelen

    Læs mere
  • Hvilke typer konti tilbyder I?

    Vi tilbyder en række platforme her hos ETX Capital. Se vores side over platforme.

    Læs mere
  • Hvad er de kurser, der vises i handelsfelterne?

    Kurser er angivne priser på aktiver. Bemærk at kurser, der tilbydes af os ikke altid afspejler nøjagtige markedspriser og kan variere nogle få pips. De kurser, vi præsenterer i handelsfelterne på vores hjemmeside, er dem, som vi er villige til at sælge optionerne for. 

    Læs mere
  • Hvordan åbner jeg en Meta Trader 4 konto?

    Hvis du allerede har en konto hos os, kan du blot logge ind og vælge "tilføj MT4 konto". Alternativt kan du, hvis du ikke er kontoindehaver, klikke på "Ansøg nu" og vælge Meta Trader 4 som din platform.

    Læs mere
  • Er der afgift for udbetalinger?

    ETX Capital vil tilbyde hver kunde fem udbetalinger for enhvert beløb over kr1000 inden for hver kalendermåned uden et ekspeditionsgebyr. Men på grund af gebyrerne, som ETX pådrager sig for bankernes behandling af udbetalingerne, vil kunder der hæver penge mere end fem gange i denne periode pådrage sig et gebyr på kr100 for hver efterfølgende udbetaling - kunderne vil ikke blive opkrævet med tilbagevirkende kraft for de foregående fem.
    Bemærk venligst, at udbetalingerne nedenfor kr1000 også vil blive opkrævet et gebyr kr100. Kunder vil kun blive opkrævet én gang, hvis deres udbetaling opfylder begge ovenstående kriterier.

    Læs mere
  • Farverne på kurserne på vores handelsplatform

    Grøn signalerer en stigning i prisen, rød signalerer et fald i prisen

    Læs mere
  • Sådan konverteres din valutasaldo

    Daglige valutahandler konverteres til din standardvaluta efter midnat (omkring 02:00 GTM) mellem søndag og torsdag. Ønsker du, at din valutasaldo ikke automatisk konverteres, skal du lade os det vide på forhånd og derefter kontakte os hver gang, du vil have din saldo konverteret.

    Læs mere
  • Tilbyder I garanteret stop loss?

    Vi tilbyder garanteret stop loss på bestemte markeder. Der opkræves et tillægsgebyr for denne funktion, som vises på bekræftelsen, når den vælges.

    Læs mere
  • Kan I levere skatteopgørelser?

    Vi kan give dig et kontoudtog for en angivet tidsperiode. Det er et almindeligt kontoudtog og ikke skattespecifikt.

    Læs mere
  • Hvorfor kan jeg ikke logge ind på mobilapplikationen?

    Vær opmærksom på, at vores mobilprogram er versalfølsomt. Først skal du sikre dig, at dine brugeroplysninger indtastes i det korrekte format uden symboler eller ekstra mellemrum.

    Læs mere
  • Mine MT4-grafer vises som "Venter på opdatering"

    Du skal blot trække og slippe en af handelsinstrumenterne i diagramfeltet, og det pågældende diagram vil herefter vises. 

    Graferne vises som ""Venter på opdatering"" indtil du har fuldført den ovenstående procedure.

    Læs mere
  • Tilgængelige aktier på vores platform

    Du kan finde den aktie, du ønsker at handle ved at bruge søgefeltet på handelsplatformen.

    Læs mere
  • Hvordan indbetaler jeg penge på min MetaTrader 4 konto?

    Når du er logget ind, skal du klikke på knappen "Tilføj midler" og følge anvisningerne på skærmen. 

    Læs mere
  • Hvordan overfører jeg penge mellem mine konti?

    Du kan anmode om overførslen ved at sende en e-mail til customer.service@etxcapital.dk og bekræfte kontonumrene for overførslerne sammen med beløbet, din fødselsdag og adresse.

    Læs mere
  • Hvad er ETX Capitals bankkontooplysninger?

    Vores bankkontodetaljer findes i afsnittet "Tilføj midler" på din bankkonto-side på din platform.

    Læs mere
  • Kan jeg have ordrer på to positioner i modsat retning på samme marked?

    Selv om det er muligt at afdække handler under visse betingelser på MT4-platformen, tilbyder vi generelt ikke en funktion, der giver dig mulighed for at åbne to positioner i modsat retning på det samme marked på den samme udløbsdato.

    Læs mere
  • Kan jeg indsætte ved at bruge en andens kort, bankkonto eller elektroniske pung?

    Vær opmærksom på, at vi kun accepterer indbetalinger på din konto fra en bankkonto eller et kredit-/debitkort i dit eget navn.  Vi accepterer ikke tredjepartsfinansiering.

    Læs mere
  • Hvad gør jeg, hvis iPhone eller iPad app'en ikke virker?

    Hvis dette ikke afhjælper problemet, skal du afinstallere og downloade programmet til enheden igen.

    Læs mere
  • Minimum transaktionsstørrelse

    Minimum transaktionsstørrelsen står opført på markedets handelsvindue

    Læs mere
  • Hvordan registrerer jeg et nyt debet-/kreditkort til min konto?

    Når du er logget ind på din konto, skal du klikke på "Tilføj midler"
    Register dit kredit-/debitkort ved at udfylde formularen, der vises. 
    Klik på Udfør en betaling til din konto 
    Du vil derefter have mulighed for at gemme dine kortoplysninger ved at afmærke feltet "Gem kort".

    Læs mere
  • Tilbyder I kampagner?

    Din kampagne er muligvis udløbet eller den kan være blevet fjernet, hvis du har hævet eller overført penge fra din handelskonto. For yderligere oplysninger henvises til kampagnens vilkår og betingelser.

    Læs mere
  • Har du glemt dit brugernavn og/eller adgangskode?

    For at få dine login-oplysninger skal du gå til ETX Capitals login-side. Du skal derefter klikke på knappen ""Glemt?"" ud for feltet med brugernavn eller adgangskode for at hente dine oplysninger.
       

    Benyt dette link til at genoprette adgangskoden - https://clients.etxcapital.com/Login/ResetPassword

    Læs mere
  • Hvad er servernavnet for MT4?

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443  Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Hvis du er usikker på, hvilken server du skal bruge, skal du kontakte vores kundesupport på (local number) eller på customer.service@etxcapital.dk

    Læs mere
  • Sådan ændres diagramstilen

    Åbn en chart ved at bruge søgebjælken eller ved at klikke på markedet 
    Klik på ikonet Diagram for at generere et nyt diagramvindue 
    Klik på Diagrammer og dernæst Type for at vælge din diagramstil

    Læs mere
  • Sådan placeres en ordre til at åbne

    Klik på fanen Ordre for at generere et vindue for Ny ordre  
    Vælg det niveau, du vil købe eller sælge på  
    Juster øvrige sektioner ifølge dine specifikationer   
    Klik på Placér for at bekræfte din ordre til at åbne.

    Læs mere
  • Hvad er binære optioner?

    Binær handel giver generelt handlende mulighed for at vælge mellem to forskellige udfald for et bestemt produkt (i sit mest almindelige format, om et givet produkt vil stige eller falde i værdi), men i praksis vil personer, der handler med binære optioner have mulighed for at træffe yderligere beslutninger vedrørende udfaldet af deres handel. I modsætning til mange andre former for handel, kan du ikke tabe mere, end hvad du lægger på en handel, med den potentielle risiko/gevinst klart angivet før begyndelsen af kontrakten. Når det er sagt, er det muligt at lukke en handel før dens angivne udløbstid, og derfor med et niveau af højere eller lavere profit eller tab end oprindeligt forventet. 

    Læs mere
  • Hvordan udpeger jeg en befuldmægtiget?

    Du kan anmode om en fuldmagtsformular ved at sende os en e-mail på customer.service@etxcapital.dk eller ved at ringe til (+45 89 88 17 28)

    Læs mere
  • Hvilken dokumentation skal jeg skaffe for at arrangere betalinger til en anden kilde?

    ETX Capital udfører kun en udbetaling til en anden kilde, hvis betaling til den originale kilde ikke er mulig.  Når ETX Capital har fundet ud af, at det ikke er muligt at udbetale til den originale kilde, vil vores kundeserviceteam kontakte dig for at forklare om de nødvendige dokumenter. Sørg for, at dine kontaktoplysninger for kontoen er opdaterede, så kontaktprocessen ikke forsinkes. 

    Læs mere
  • Har I optagelser af webinarerne?

    Nogle af vores webinarer bliver optaget og kan tilgås via vores uddannelsesside.

    Læs mere
  • Hvorfor kan jeg ikke foretage en handel?

    Din konto er utilstrækkeligt finansieret, du har forsøgt at handle uden for åbningstiderne, eller den pris, som du forsøger at handle til er ikke længere gyldig.

    Hvis disse årsager ikke er tilfældet, skal du kontakte os på customer.service@etxcapital.dk eller det gratis telefonnummer, der står opført på din regions hjemmeside.

    Læs mere
  • Hvad er systemkravene for MetaTrader 4?

    Kundeterminalen fungerer ved hjælp af alle Microsoft Windows operativsystemer fra XP og frem.  Vi anbefaler, at du bruger den nyeste udgave af Microsoft Windows, når du bruger din MT 4 konto.  Derudover er en processor, der understøtter SSE instruktion også nødvendig for driften.

    Læs mere
  • Sådan tilføjes og fjernes en indikator på dit diagram

    Klik på fanen Undersøgelser på diagrammet. Vælg relevant indikator, vælg relevante indstillinger, klik på kopier og luk dernæst indikatoren for at vise den på diagrammet.

    Læs mere
  • Maksimal transaktionsstørrelse

    Den maksimale handelsstørrelse kan afhænge af den platform, du bruger. Generelt kan du placere enhver handelsstørrelse, så længe du har nok penge på din konto til at dække marginkravene på handlen. Hvis du ikke kan gå ind på din handel via vores hjemmeside, kan du kontakte os gratis på det telefonnummer, der står opført på din regions hjemmeside. Under usædvanlige markedsforhold kan den maksimale handelsstørrelse ændres.

    Læs mere
  • Sådan redigeres en ordre til at åbne

    Åbn ordrebogen 
    Klik på Ændring på den pågældende ordre for at generere et vindue med Ændring af ordre 
    Udfør de ændringer du ønsker og klik på Ændring for at bekræfte ændringerne.

    Læs mere
  • Hvordan åbner jeg en konto?

    Klik på "Ansøg nu", vælg den/de platform(e), du ønsker at ansøge om og udfyld ansøgningsskemaet online.

    Læs mere
  • Hvad sker der, hvis jeg vil udbetale, men mit debet-/kreditkort, der bruges til finansiering, er udløbet?

    De fleste kortudstedere vil acceptere indbetalinger til et udløbet kort, da de har registreret det gyldige kort, der erstattede det.  Selskabet vil forsøge at udbetale overførslen og vil vende tilbage til dig, hvis udstederen nægter at acceptere betalingen.

    Læs mere
  • Hvad gør jeg, hvis mit kredit-/debetkort er blevet stjålet, eller hvis min finansieringskonto er blevet lukket?

    Hvis du sender os midler i en anden valuta end din kontos grundvaluta, vil vi konvertere dem til spotkursen fra slutningen af handlen på den foregående dag, med rimelighed fastsat af os. Bemærk, at hvis denne proces skulle være nødvendig, vil din indbetaling tage længere tid for at blive krediteret til din handelskonto. Vi vil ikke være ansvarlige for eventuelle kurstab, du lider som følge af en sådan konvertering.

    Læs mere
  • Hvis jeg overfører penge til min konto i en anden valuta, hvilken kurs vil de blive konverteret til?

    Tidsskalaen for indbetalinger afhænger af den anvendte betalingsmåde. For yderligere information kan du besøge vores side over betalinger.

    Læs mere
  • Jeg har brug for at sende mine kontraktmeddelelser til mit overholdelsesteam, hvordan gør jeg det?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk for at anmode om dette.

    Læs mere
  • Hvilken uddannelse tilbyder I?

    Vi tilbyder en række uddannelser i ETX Capital, herunder webinarer, seminarer og et uddannelseskursus for viderekomne. Disse er GRATIS for alle kontohavere hos EXT Capital.

    Læs mere
  • Hvorfor kan jeg ikke få adgang til online-webinaret?

    Sørg for at du har den seneste version af Windows Media player Hvis du stadig ikke kan få adgang til webinaret, kan du kontakte os på +45 8988 1728

    Læs mere
  • Hvordan Foretager Jeg En Udbetaling Fra Min Konto?

    Log ind på din konto på, derefter skal du gå til afsnittet ""Din konto"" og klikke på ""Hæv midler"". Du vil derefter blive bedt om at indtaste det beløb, du ønsker hæve. Når du har indsendt din anmodning, vil vores team behandle din anmodning.

    Bemærk, at vi ikke er i stand til at foretage udbetalinger til tredjepart. Som beskyttelse mod økonomisk kriminalitet, kan vi bede om yderligere oplysninger/dokumentation, før vi behandler din udbetaling.

    Læs mere
  • Hvorfor er jeg ikke i stand til at logge ind på min MT4-konto på den downloadede platform?

    Der kan være flere årsager til, hvorfor du ikke kan logge ind på din konto. For det første skal du sikre dig, at dine brugeroplysninger indtastes i det korrekte format uden symboler, og for det andet, at du forsøger at logge på via Live MT4-serveren -mt4live01.etxcapital.com eller mt4live02.etxcapital.com

    Læs mere
  • Hvordan fjerner jeg kort fra min konto, så jeg kan tilføje et nyt?

    For at fjerne nogle af dine registrerede kort, skal du ringe på (+45 89 88 17 28) eller sende en e-mail til customer.service@etxcapital.dk

    Læs mere
  • Hvorfor blev min position uventet lukket?

    Et stop eller limit, som du har sat på din position, blev nået og udført. Din position er blevet lukket pga. en margin call. Hvis dine "Til rådighed stående handelsmidler" falder og bliver et negativt tal, skal du tilføje midler til din konto eller lukke din nuværende position. Hvis du ikke foretager dig noget, vil det resultere i, at risikoafdelingen lukker (eller delvist lukker) din position. Alternativt kan du have handlet på en futures kontrakt, hvis udløbsdato er nået. Du kan ringe til os før kontraktens udløb for at rulle kontrakten over til den næste udløbsdato.

    Læs mere
  • Vores diagrampakker

    Vores platform tilbyder forskellige visningstyper med en række tegneværktøjer. Du kan også tilføje en række forskellige studier og gemme dine indstillinger. Klik på ikonet Chart på et marked. Klik på fanen Chart og klik derefter på Type for at vælge din visningstype.

    Læs mere
  • Hvad tid bliver diagrammerne nulstillet?

    De daglige candlesticks på charts bliver automatisk nulstillet ved midnat lokal tid. F.eks. de daglige candlestick for SP 500 - dagligt rullende charts vil være fra midnat til midnat (New York-tid).  Daglige prisændringer:  Daglige prisændringer tilføjes ved midnat London-tid. Alle priser baseres på den officielle lukning af det underliggende marked.

    Læs mere
  • Hvad er formålet med limit-ordrer?

    En ordre til at købe eller sælge et produkt, når det rammer en bestemt pris. En limit-ordre placeres, når du vil lave en handel på en anden pris end den nuværende pris. Handlende bør huske på, at limit-ordrer kan udfyldes på forskellige niveauer i forhold til hvad der forventes i tilfælde af ekstrem volatilitet, når markederne ikke bevæger sig jævnt. Bemærk, at medmindre det er aftalt, er stop loss-ordrer ikke garanterede.

    Læs mere
  • Hvad er gearing?

    Gearing giver stor eksponering for et meget mindre beløb, kendt som "marginkravet". Dette betyder, at gæld bruges som supplement til en investering. Beløbet er det potentielle forhold mellem fortjeneste og tab og dit marginkrav. Gearing er begrundelsen for, hvorfor tab kan overstige dine indbetalinger. Derfor kan en position med højere gearing opnå eller tabe et stort beløb med en lille indledende omkostning. Forøgelse af gearingen øger risikoen.

    Læs mere
  • Hvad er jeres finansieringsgebyrer natten over?

    • Aktier, indekser, råvarer: 
    Samlet positionsstørrelse x 3.5% / 365 – lad os tage Barclays som et eksempel. 
    Total positionsstørrelse (eksponering) - £10000 x 3,5% (Libor + 3) = £350 / 365 = 95p pr. dag i finansiering. Bemærk, at for en weekend roll tilføjes gebyret kun én gang, men det underliggende marked spread vil være større, da du vil rulle en position i 3 dage i modsætning til kun én. 
    FX: 
    Renteberegningen er baseret på de valutaer, der er involveret i den handel, du har åben. ETX-gebyret baseres og beregnes efter den underliggende valutakurs kl. 20.00. Begge tilføjes derefter til størrelsen på positionen/erne, du har kørende, og renten natten over enten debiteres eller krediteres som en post på din konto på daglig basis på alle åbne positioner. 

    Finansiering natten over afledes af finansgebyrerne, der betales for at opretholde en åben position i de underliggende interbank-valutamarkeder ofte omtalt som tom/next (tomorrow/next day borrowing, ""swap"" eller ""swappoint"") dvs. det er et omsættelig marked i swaps, der bevæger sig med renteforventninger og udbud og efterspørgsel på en lignende måde som spotmarkedets bevægelser, selv om kortdaterede swaps handles på den forreste del af kurven og består af meget små spreads/""pips"", normalt til 5 og 6 decimaler.
    Bemærk også, at det underliggende markeds swaprenter ændrer sig og er ikke fastsatte, så gebyrer kan variere og vil ændre sig, når de faktorer, der bruges til at udlede dem, ændrer sig, mens ETX-gebyret er fastsat til 0,0054 % og er konkurrencedygtigt i forhold til andre markedsaktører  Finansiering natten over kan periodiseres eller opkræves afhængigt af retningen på handelen og det instrument, der bliver handlet.

    Læs mere
  • Hvilken tid vises på webstedet?

    Tiden er indstillet til Greenwich Mean Time (GMT +0.00). Den synkroniseres med markedstiden.

    Læs mere
  • Skal jeg betale skat af min fortjeneste?

    ETX Capital er ikke i stand til at give skatteråd/skatteoplysninger. Du er ansvarlig for et eventuelt beskatningsansvar i dit bopælsland. Kontakt din lokale myndighed for mere information.

    Læs mere
  • Hvorfor har I fjernet mit kampagnetilbud?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk for at få oplyst udløbsdatoen på dit kampagnetilbud.

    Læs mere
  • Hvordan annullerer jeg en udbetaling?

    For at annullere din anmodning om udbetaling skal du ringe på (+45 89 88 17 28) eller sende en e-mail til withdrawals@etxcapital.com

    Læs mere
  • Hvordan installerer jeg MT4?

    Følg vores trin for trin-vejledning, der kan hentes​.

    Læs mere
  • Hvad betyder "Prisvalideringsfejl"?

    Når vores platform viser beskeder om prisvalideringsfejl, som f.eks. at prisen ikke eksisterer mere, er dette relateret til internethastigheden på den anvendte enhed og/eller fordi der er høj volatilitet på markedet, hvor du handler. Vi anbefaler en uploadhastighed på minumum 1 Mb og en downloadhastighed på minimum 2Mb . Ved at søge på nettet kan du få vist en række forskellige websteder, hvor du kan teste dine enheders hastighed gratis. 

    Skulle dine upload- og downloadhastigheder være betydeligt højere end vores ovenstående anbefalinger, skal du informere os, således at vi kan undersøge det nærmere for dig. Hvis hastighederne er lavere end vores anbefalinger, vil vi anbefale, at du prøver at bruge en bedre internetforbindelse, mens du handler.

    Læs mere
  • Hvorfor indlæses min handelsplatform ikke?

    Hvis din handelsplatform ikke virker, skal du logge ind ved at bruge en anden internetbrowser end den, du har brugt. Hvis det ikke virker skal du kontrollere, at indstillingerne for sikkerhed og beskyttelse af personlige oplysninger i din foretrukne browser er sat til medium eller lav. Hvis du stadig ikke kan logge på handelsplatformen, skal du genstarte din internetforbindelse.  Hvis du har fulgt disse trin og din handelsplatform stadig ikke virker, skal du ringe til (+45 89 88 17 28) og tale med en af vores medarbejdere fra kundesupport.

    Læs mere
  • Dit afkast hvis din option giver overskud

    En vellykket investering vil se et afkast i overensstemmelse med den procentdel, der vises for det særlige tilbud, du ønsker at handle. Hver option har sin egen udbetalingsprocent.

    Læs mere
  • Put og call optioner

    Put repræsenterer den nedadgående retning, en pris kan tage.  Hvis du tror, at prisen på et aktiv vil falde ved udløb, skal du klikke på put.
    Omvendt, repræsenterer call den opadgående retning - hvis du tror, at prisen på aktivet vil stige ved udløbstiden, skal du klikke på call.

    Læs mere
  • Sådan åbnes et diagram i et nyt browservindue

    Klik på ikonet Flyt til nyt vindue, der findes i det øverste højre hjørne af chartvinduet

    Læs mere
  • Sådan gemmes vores diagrammer

    Klik på ikonet Chart på det pågældende marked. Tilpas charts ved at bruge de faner, der findes langs den øverste venstre side af vinduet. Klik på fanen Indstillinger og klik på Gem chartindstillinger.

    Læs mere
  • Sådan finder du din minimum stop distance for et marked

    Klik direkte på det pågældende marked eller brug søgefeltet 
    Klik på Handel for at generere et nyt handelsvindue
    Klik på Avanceret og afmærk afkrydsningsfeltet Stop 
    Brug den nedadgående piletast til at sænke dit stop-niveau 
    Hvis du ikke kan sænke dit stop-niveau mere, har du nået minimum stop-distancen.

    Læs mere
  • Disponible handelsmidler

    Dine disponible handelsmidler kan udregnes ved hjælp af følgende formel: din likvidationsværdi minus den krævede margin for åbne handler. Hvis tallet er positivt, er dette beløbet, du har til rådighed til handel. Hvis det er negativt, er dette beløbet, du skal indbetale, før du har nok disponible midler til at handle igen.

    Læs mere
  • Hvordan åbner jeg en demo-konto?

    For at oprette en demo-konto, skal du vælge fanen "Platforme" på vores hjemmeside og derefter vælge indstillingen "Demo" og følge anvisningerne på skærmen.

    Læs mere
  • Hvorfor tager det længere tid at udbetale penge end at indbetale dem?

    Når du indbetaler penge, vælger selskabet at give dig øjeblikkelig kredit på din handelskonto, selv om overførsler via mange betalingssystemer tager meget længere tid at fuldføre. Ved udbetaling af penge vil selskabet altid bestræbe sig på at behandle kundens hævninger inden for to arbejdsdage, men i nogle tilfælde kan denne proces tage længere tid. Vi er heller ikke i stand til at påvirke den hastighed, hvormed behandlingssystemerne for bank- eller kreditkort leverer pengene til din(e) konto/konti. Hvis pengene ikke modtages inden for syv arbejdsdage, bedes du ringe til kundesupport, og vi vil forsøge at spore betalingen/betalingerne på dine vegne. Som beskyttelse mod økonomisk kriminalitet, kan vi også bede om yderligere oplysninger/dokumentation, før vi behandler din hævning, hvilket kan betyde, at processen tager længere tid end normalt.

    Læs mere
  • Hvad er det maksimale indbetalingsbeløb?

    Denne information kan findes på vores side over betalinger.

    Læs mere
  • Hvor lang tid vil det tage for min indbetaling at blive overført til min handelskonto?

    Vi accepterer ikke kontantindbetalinger pga. AML-bestemmelserne.

    Læs mere
  • Kan jeg indsætte kontanter på min konto?

    Vi accepterer ikke kontantindbetalinger pga. AML-bestemmelserne.

    Læs mere
  • Hvornår udløber mit kampagnetilbud?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til din kontos relationship manager for at tale om kampagner, du er berettiget til.

    Læs mere
  • Hvordan benytter jeg mit kampagnetilbud?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk for at få oplyst udløbsdatoen på dit kampagnetilbud.

    Læs mere
  • Hvordan opdaterer jeg personlige oplysninger på min konto?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk for at opdatere dine personlige oplysninger. I visse tilfælde kan vi kræve yderligere oplysninger eller dokumentation fra dig.

    Læs mere
  • Sådan får du vist din MetaTrader 4 handelshistorik

    Klik på kontohistorik i terminalvinduet 

    For at få vist din handelshistorik, skal du højreklikke på kontohistorik-feltet og vælge tidsperioden

    Hvis terminalvinduet ikke er synligt, skal du trykke CTRL + T for at åbne det.

    Læs mere
  • Hvilke mobilenheder understøtter I?

    Du skal bruge de mobilprogrammer, vi tilbyder for at få adgang til din konto hos os via mobiltelefon. Du kan enten hente programmerne fra Apple App Store eller Google Play store.

    Læs mere
  • Hvor returneres mine penge til, hvis jeg foretager en udbetaling?

    For at minimere risikoen for at vores tjenester bruges til hvidvaskning af penge, kan selskabet kun returnere dine penge til den samme konto eller kilde, de oprindeligt blev modtaget fra. 
    Selskabet kan ikke betale til nogen person eller andre personer end dig, kontoindehaveren/kontoindehaverne.
    Selskabet kan ikke udstede kontanter eller checks for hævninger.

    Læs mere
  • Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

    Vi tilbyder en række betalingsmetoder, som kan findes på vores side over betalinger.

    Læs mere
  • Hvorfor blev min åbne ordre udfyldt på det forkerte niveau?

    Somme tider er det ikke muligt at behandle din stopordre eller limit-ordre til den nøjagtige pris, du har angivet.  Dette kan ske, når markedet bevæger sig meget hurtigt eller er meget illikvidt. I disse tilfælde kan din ordre blive behandlet på et andet niveau, end det du har angivet.  Forskellen i niveauer kaldes "slippage" og vil blive fastsat af os på et retfærdigt og rimeligt grundlag. Medmindre det er aftalt, skal du huske, at stop loss-ordrer ikke er garanterede. For yderligere information, se vores vilkår og betingelser.

    Læs mere
  • Hvorfor fortsætter kurserne med at ændre sig, før jeg tager en beslutning?

    Markedsudsving påvirker vores automatiske prissætningsfunktion, der viser kurserne i realtid. Derudover har du mulighed for at annullere din handel, hvis du ikke modtog den nøjagtige kurs, du ønskede at handle på.

    Kursanalyse angives med en blinkende bevægelse, når prisen svinger. Prisen skifter til grøn, når den bevæger sig op, eller til rød, når den bevæger sig ned.

    Læs mere
  • Hvad er det mindste indbetalingsbeløb?

    Den mindste indbetaling er £100 eller tilsvarende valuta.

    Læs mere
  • Hvorfor blev min position lukket på et andet niveau end mit angivne stop eller limit?

    Somme tider er det ikke muligt at behandle din stopordre eller limit-ordre til den nøjagtige pris, du har angivet.  Dette kan ske, når markedet bevæger sig meget hurtigt eller er meget illikvidt.  I disse tilfælde kan din ordre blive behandlet på et dårligere niveau end det, du har angivet. Forskellen i niveauer kaldes ""slippage""og vil blive fastsat af os på et retfærdigt og rimeligt grundlag.

    Bemærk, at medmindre det er aftalt, er stop loss-ordrer ikke garanterede.

    Læs mere
  • Hvad er en dividende?

    • Aktier, indekser, råvarer: 
    Samlet positionsstørrelse x 3.5% / 365 – lad os tage Barclays som et eksempel. 
    Total positionsstørrelse (eksponering) - £10000 x 3,5% (Libor + 3) = £350 / 365 = 95p pr. dag i finansiering. Bemærk, at for en weekend roll tilføjes gebyret kun én gang, men det underliggende marked spread vil være større, da du vil rulle en position i 3 dage i modsætning til kun én. 
    FX: 
    Renteberegningen er baseret på de valutaer, der er involveret i den handel, du har åben. ETX-gebyret baseres og beregnes efter den underliggende valutakurs kl. 20.00. Begge tilføjes derefter til størrelsen på positionen/erne, du har kørende, og renten natten over enten debiteres eller krediteres som en post på din konto på daglig basis på alle åbne positioner. 

    Finansiering natten over afledes af finansgebyrerne, der betales for at opretholde en åben position i de underliggende interbank-valutamarkeder ofte omtalt som tom/next (tomorrow/next day borrowing, ""swap"" eller ""swappoint"") dvs. det er et omsættelig marked i swaps, der bevæger sig med renteforventninger og udbud og efterspørgsel på en lignende måde som spotmarkedets bevægelser, selv om kortdaterede swaps handles på den forreste del af kurven og består af meget små spreads/""pips"", normalt til 5 og 6 decimaler.
    Bemærk også, at det underliggende markeds swaprenter ændrer sig og er ikke fastsatte, så gebyrer kan variere og vil ændre sig, når de faktorer, der bruges til at udlede dem, ændrer sig, mens ETX-gebyret er fastsat til 0,0054 % og er konkurrencedygtigt i forhold til andre markedsaktører  Finansiering natten over kan periodiseres eller opkræves afhængigt af retningen på handelen og det instrument, der bliver handlet.

    Læs mere
  • Vil ETX Capital behandle udbetalinger til Skrill/Neteller eller andre elektroniske punge?

    ETX Capital vil udbetale det oprindelige indbetalte beløb via elektroniske udbydere til Skrill, Neteller eller andre elektroniske udbydere, der er til rådighed på deres finansieringssider hvis, og kun hvis, du oprindeligt brugte disse kilder til at finansiere din konto. I visse tilfælde er vi i stand til at overføre profitafkast til dine elektroniske udbydere. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kundesupport.

    Læs mere
  • Hvad er glidning?

    Forskellen mellem niveauet for en ordre og den aktuelle pris, den blev udført til.  Dette kan forekomme i perioder med højere volatilitet som f.eks. økonomiske meddelelser eller ved markedsåbning/slutningen af en handelssession.

    Læs mere
  • Hvilke valutaer tilbyder I på handelsplatformen?

    MT4 konti kan åbnes i GBP, USD eller EUR. Trader Pro konti kan åbnes i alle de store valutaer: Hvis du har en særlig anmodning skal du kontakte vores kundesupport på (+45 89 88 17 28) eller sende en e-mail til customer.service@etxcapital.dk

    Læs mere
  • Indlæs mere

Support

Support

Vores kundeservice team er glade for at hjælpe med eventuelle spørgsmål eller forespørgsler du måtte have.

Ansøg om vores

Ansøg om vores