Artikler

Denne interaktive kundeservice kan hjælpe dig med at finde hurtige svar på dine spørgsmål, uanset om de er generelle handelsforespørgsler eller specifikke henvendelser om vores handelsplatforme. Du kan søge ved hjælp af relevante nøgleord eller på emnet. Svarene tilføjes og opdateres løbende, så hold øje med vores seneste opdaterede support.

TILBAGE

Artikler

Din konto
  • Hvordan indbetaler jeg penge på min MetaTrader 4 konto?

    Når du er logget ind, skal du klikke på knappen "Tilføj midler" og følge anvisningerne på skærmen. 

    Læs mere
  • Hvad er ETX Capitals bankkontooplysninger?

    Vores bankkontodetaljer findes i afsnittet "Tilføj midler" på din bankkonto-side på din platform.

    Læs mere
  • Hvilken uddannelse tilbyder I?

    Vi tilbyder en række uddannelser i ETX Capital, herunder webinarer, seminarer og et uddannelseskursus for viderekomne. Disse er GRATIS for alle kontohavere hos EXT Capital.

    Læs mere
  • Hvordan Foretager Jeg En Udbetaling Fra Min Konto?

    Log ind på din konto på, derefter skal du gå til afsnittet ""Din konto"" og klikke på ""Hæv midler"". Du vil derefter blive bedt om at indtaste det beløb, du ønsker hæve. Når du har indsendt din anmodning, vil vores team behandle din anmodning.

    Bemærk, at vi ikke er i stand til at foretage udbetalinger til tredjepart. Som beskyttelse mod økonomisk kriminalitet, kan vi bede om yderligere oplysninger/dokumentation, før vi behandler din udbetaling.

    Læs mere
  • Hvorfor tager det længere tid at udbetale penge end at indbetale dem?

    Når du indbetaler penge, vælger selskabet at give dig øjeblikkelig kredit på din handelskonto, selv om overførsler via mange betalingssystemer tager meget længere tid at fuldføre. Ved udbetaling af penge vil selskabet altid bestræbe sig på at behandle kundens hævninger inden for to arbejdsdage, men i nogle tilfælde kan denne proces tage længere tid. Vi er heller ikke i stand til at påvirke den hastighed, hvormed behandlingssystemerne for bank- eller kreditkort leverer pengene til din(e) konto/konti. Hvis pengene ikke modtages inden for syv arbejdsdage, bedes du ringe til kundesupport, og vi vil forsøge at spore betalingen/betalingerne på dine vegne. Som beskyttelse mod økonomisk kriminalitet, kan vi også bede om yderligere oplysninger/dokumentation, før vi behandler din hævning, hvilket kan betyde, at processen tager længere tid end normalt.

    Læs mere
  • Hvad er det maksimale indbetalingsbeløb?

    Denne information kan findes på vores side over betalinger.

    Læs mere
  • Hvorfor blev min udbetalingsanmodning annulleret?

    Der kan være flere årsager til annulleringen. Vi sender dig en e-mail på tidspunktet for annulleringen for at bekræfte årsagen.

    Læs mere
  • Hvis jeg overfører penge til min konto i en anden valuta, hvilken kurs vil de blive konverteret til?

    Tidsskalaen for indbetalinger afhænger af den anvendte betalingsmåde. For yderligere information kan du besøge vores side over betalinger.

    Læs mere
  • Hvilken dokumentation skal jeg skaffe for at arrangere betalinger til en anden kilde?

    ETX Capital udfører kun en udbetaling til en anden kilde, hvis betaling til den originale kilde ikke er mulig.  Når ETX Capital har fundet ud af, at det ikke er muligt at udbetale til den originale kilde, vil vores kundeserviceteam kontakte dig for at forklare om de nødvendige dokumenter. Sørg for, at dine kontaktoplysninger for kontoen er opdaterede, så kontaktprocessen ikke forsinkes. 

    Læs mere
  • Hvor lang tid vil det tage for min indbetaling at blive overført til min handelskonto?

    Vi accepterer ikke kontantindbetalinger pga. AML-bestemmelserne.

    Læs mere
  • Hvor meget af mit kampagnetilbud har jeg optjent?

     Hvis du holder en lang position på dette marked, vil du blive krediteret 100% af dividendebeløbet ganget med din indsats. - Hvis du holder en kort position på dette marked, vil du blive debiteret dividendebeløbet ganget med din indsats. De kontante justeringer af din konto sker for at afspejle ændringen i prisen på det underliggende marked. 

    Læs mere
  • Sådan kontakter du os

    Du kan sende en e-mail eller ringe ved hjælp af oplysningerne på vores kontaktside.

    Læs mere
  • Er der afgift for udbetalinger?

    ETX Capital vil tilbyde hver kunde fem udbetalinger for enhvert beløb over kr1000 inden for hver kalendermåned uden et ekspeditionsgebyr. Men på grund af gebyrerne, som ETX pådrager sig for bankernes behandling af udbetalingerne, vil kunder der hæver penge mere end fem gange i denne periode pådrage sig et gebyr på kr100 for hver efterfølgende udbetaling - kunderne vil ikke blive opkrævet med tilbagevirkende kraft for de foregående fem.
    Bemærk venligst, at udbetalingerne nedenfor kr1000 også vil blive opkrævet et gebyr kr100. Kunder vil kun blive opkrævet én gang, hvis deres udbetaling opfylder begge ovenstående kriterier.

    Læs mere
  • Kan I levere skatteopgørelser?

    Vi kan give dig et kontoudtog for en angivet tidsperiode. Det er et almindeligt kontoudtog og ikke skattespecifikt.

    Læs mere
  • Hvordan overfører jeg penge mellem mine konti?

    Du kan anmode om overførslen ved at sende en e-mail til customer.service@etxcapital.dk og bekræfte kontonumrene for overførslerne sammen med beløbet, din fødselsdag og adresse.

    Læs mere
  • Kan jeg indsætte ved at bruge en andens kort, bankkonto eller elektroniske pung?

    Vær opmærksom på, at vi kun accepterer indbetalinger på din konto fra en bankkonto eller et kredit-/debitkort i dit eget navn.  Vi accepterer ikke tredjepartsfinansiering.

    Læs mere
  • Tilbyder I kampagner?

    Din kampagne er muligvis udløbet eller den kan være blevet fjernet, hvis du har hævet eller overført penge fra din handelskonto. For yderligere oplysninger henvises til kampagnens vilkår og betingelser.

    Læs mere
  • Har du glemt dit brugernavn og/eller adgangskode?

    For at få dine login-oplysninger skal du gå til ETX Capitals login-side. Du skal derefter klikke på knappen ""Glemt?"" ud for feltet med brugernavn eller adgangskode for at hente dine oplysninger.
       

    Benyt dette link til at genoprette adgangskoden - https://clients.etxcapital.com/Login/ResetPassword

    Læs mere
  • Har I optagelser af webinarerne?

    Nogle af vores webinarer bliver optaget og kan tilgås via vores uddannelsesside.

    Læs mere
  • Hvad sker der, hvis jeg vil udbetale, men mit debet-/kreditkort, der bruges til finansiering, er udløbet?

    De fleste kortudstedere vil acceptere indbetalinger til et udløbet kort, da de har registreret det gyldige kort, der erstattede det.  Selskabet vil forsøge at udbetale overførslen og vil vende tilbage til dig, hvis udstederen nægter at acceptere betalingen.

    Læs mere
  • Hvad gør jeg, hvis mit kredit-/debetkort er blevet stjålet, eller hvis min finansieringskonto er blevet lukket?

    Hvis du sender os midler i en anden valuta end din kontos grundvaluta, vil vi konvertere dem til spotkursen fra slutningen af handlen på den foregående dag, med rimelighed fastsat af os. Bemærk, at hvis denne proces skulle være nødvendig, vil din indbetaling tage længere tid for at blive krediteret til din handelskonto. Vi vil ikke være ansvarlige for eventuelle kurstab, du lider som følge af en sådan konvertering.

    Læs mere
  • Jeg har brug for at sende mine kontraktmeddelelser til mit overholdelsesteam, hvordan gør jeg det?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk for at anmode om dette.

    Læs mere
  • Hvorfor kan jeg ikke få adgang til online-webinaret?

    Sørg for at du har den seneste version af Windows Media player Hvis du stadig ikke kan få adgang til webinaret, kan du kontakte os på +45 8988 1728

    Læs mere
  • Skal jeg betale skat af min fortjeneste?

    ETX Capital er ikke i stand til at give skatteråd/skatteoplysninger. Du er ansvarlig for et eventuelt beskatningsansvar i dit bopælsland. Kontakt din lokale myndighed for mere information.

    Læs mere
  • Hvorfor har I fjernet mit kampagnetilbud?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk for at få oplyst udløbsdatoen på dit kampagnetilbud.

    Læs mere
  • Hvordan annullerer jeg en udbetaling?

    For at annullere din anmodning om udbetaling skal du ringe på (+45 89 88 17 28) eller sende en e-mail til withdrawals@etxcapital.com

    Læs mere
  • Kan jeg indsætte kontanter på min konto?

    Vi accepterer ikke kontantindbetalinger pga. AML-bestemmelserne.

    Læs mere
  • Hvornår udløber mit kampagnetilbud?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til din kontos relationship manager for at tale om kampagner, du er berettiget til.

    Læs mere
  • Hvordan benytter jeg mit kampagnetilbud?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk for at få oplyst udløbsdatoen på dit kampagnetilbud.

    Læs mere
  • Hvordan opdaterer jeg personlige oplysninger på min konto?

    Ring på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk for at opdatere dine personlige oplysninger. I visse tilfælde kan vi kræve yderligere oplysninger eller dokumentation fra dig.

    Læs mere
  • Hvor returneres mine penge til, hvis jeg foretager en udbetaling?

    For at minimere risikoen for at vores tjenester bruges til hvidvaskning af penge, kan selskabet kun returnere dine penge til den samme konto eller kilde, de oprindeligt blev modtaget fra. 
    Selskabet kan ikke betale til nogen person eller andre personer end dig, kontoindehaveren/kontoindehaverne.
    Selskabet kan ikke udstede kontanter eller checks for hævninger.

    Læs mere
  • Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

    Vi tilbyder en række betalingsmetoder, som kan findes på vores side over betalinger.

    Læs mere
  • Hvad er det mindste indbetalingsbeløb?

    Den mindste indbetaling er £100 eller tilsvarende valuta.

    Læs mere
  • Vil ETX Capital behandle udbetalinger til Skrill/Neteller eller andre elektroniske punge?

    ETX Capital vil udbetale det oprindelige indbetalte beløb via elektroniske udbydere til Skrill, Neteller eller andre elektroniske udbydere, der er til rådighed på deres finansieringssider hvis, og kun hvis, du oprindeligt brugte disse kilder til at finansiere din konto. I visse tilfælde er vi i stand til at overføre profitafkast til dine elektroniske udbydere. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kundesupport.

    Læs mere
  • Indlæs mere