Artikler

Denne interaktive kundeservice kan hjælpe dig med at finde hurtige svar på dine spørgsmål, uanset om de er generelle handelsforespørgsler eller specifikke henvendelser om vores handelsplatforme. Du kan søge ved hjælp af relevante nøgleord eller på emnet. Svarene tilføjes og opdateres løbende, så hold øje med vores seneste opdaterede support.

TILBAGE

Artikler

Teknisk
  • Hvordan installerer jeg MT4 på min Mac?

    Følg vores trin for trin-vejledning, der kan hentes​.

    Læs mere
  • Handelssikkerhed

    Vi bruger det internationalt anerkendte sikkerhedssystem Secure Sockets Layer (SSL). Dette system krypterer alle betalinger med kredit- og debitkort over nettet. Systemet fungerer automatisk, og du vil modtage en øjeblikkelig besked, hvis din browser ikke understøtter det.

    Læs mere
  • Hvad betyder "Fep-fejl"?

    Du skal hente den seneste version af Flash Player for at kunne få vist platformen på dit skrivebord.

    Læs mere
  • Hvad er servernavnet for MT4?

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443  Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Hvis du er usikker på, hvilken server du skal bruge, skal du kontakte vores kundesupport på (local number) eller på customer.service@etxcapital.dk

    Læs mere
  • Hvad er systemkravene for MetaTrader 4?

    Kundeterminalen fungerer ved hjælp af alle Microsoft Windows operativsystemer fra XP og frem.  Vi anbefaler, at du bruger den nyeste udgave af Microsoft Windows, når du bruger din MT 4 konto.  Derudover er en processor, der understøtter SSE instruktion også nødvendig for driften.

    Læs mere
  • Hvorfor bliver min kortbetaling afvist?

    Når du foretager en indbetaling til os, skal det kort, der bruges have den samme registrerede adresse som den adresse, vi har registreret.  Hvis dine adresser er identiske og det er første gang, du bruger dette kort hos os anbefaler vi, at du kontakter din bank for at informere dem om, at du planlægger at foretage en indbetaling hos os. Lejlighedsvis vil banker afvise den første indbetaling for at udføre en sikkerhedskontrol med kortholderen. 

    Når du har kontaktet din bank, vil de fjerne blokeringen, og du burde derefter være i stand til at gennemføre transaktionen.

    Læs mere
  • Hvorfor virker mine diagrammer ikke?

    Hvis du bruger Google Chrome, kan en af grundene til at dine charts ikke virker være, at din blokering af pop-ups begrænser din adgang. Du kan ikke starte en chart i et nyt vindue, mens du bruger Google Chrome, fordi Chrome tolker åbningen af det nye vindue som en pop-up-annonce og således blokerer det. 
    For at forhindre dette skal du gennemføre nedenstående trin:  
     
    Klik på menuknappen i øverste højre hjørne af Crome-browseren. 
    Vælg indstillinger for at generere en ny fane 
    Klik på Under the Hood  
    Klik på Indholdsindstillinger efterfulgt af Administrer undtagelser, der findes i pop-up-vinduet 
    Tilføj ?trade.etxcapital.com? som en undtagelse. 
    Luk vinduet for at afslutte.

    Læs mere
  • Hvorfor kan jeg ikke logge ind på mobilapplikationen?

    Vær opmærksom på, at vores mobilprogram er versalfølsomt. Først skal du sikre dig, at dine brugeroplysninger indtastes i det korrekte format uden symboler eller ekstra mellemrum.

    Læs mere
  • Jeg kan ikke se alle markeder på min MT4 platform

    For at få vist alle markederne på din MT4-platform, skal du klikke i feltet "Symbol" på din platform, derefter højreklikke på musen, vælge "Vis alle", og den fulde liste over tilgængelige markeder vil vises.

    Læs mere
  • Er app'en kompatibel med Android-tabletter?

    Appen kan bruges på næsten alle Android-enheder, men er designet til Android smartphone.  Vi anbefaler, at du downloader Android 4.0 eller nyere.

    Læs mere
  • Hvilke mobilenheder understøtter I?

    Du skal bruge de mobilprogrammer, vi tilbyder for at få adgang til din konto hos os via mobiltelefon. Du kan enten hente programmerne fra Apple App Store eller Google Play store.

    Læs mere
  • Hvad gør jeg, hvis iPhone eller iPad app'en ikke virker?

    Hvis dette ikke afhjælper problemet, skal du afinstallere og downloade programmet til enheden igen.

    Læs mere
  • Hvorfor indlæses min handelsplatform ikke?

    Hvis din handelsplatform ikke virker, skal du logge ind ved at bruge en anden internetbrowser end den, du har brugt. Hvis det ikke virker skal du kontrollere, at indstillingerne for sikkerhed og beskyttelse af personlige oplysninger i din foretrukne browser er sat til medium eller lav. Hvis du stadig ikke kan logge på handelsplatformen, skal du genstarte din internetforbindelse.  Hvis du har fulgt disse trin og din handelsplatform stadig ikke virker, skal du ringe til (+45 89 88 17 28) og tale med en af vores medarbejdere fra kundesupport.

    Læs mere
  • Hvad betyder "Prisvalideringsfejl"?

    Når vores platform viser beskeder om prisvalideringsfejl, som f.eks. at prisen ikke eksisterer mere, er dette relateret til internethastigheden på den anvendte enhed og/eller fordi der er høj volatilitet på markedet, hvor du handler. Vi anbefaler en uploadhastighed på minumum 1 Mb og en downloadhastighed på minimum 2Mb . Ved at søge på nettet kan du få vist en række forskellige websteder, hvor du kan teste dine enheders hastighed gratis. 

    Skulle dine upload- og downloadhastigheder være betydeligt højere end vores ovenstående anbefalinger, skal du informere os, således at vi kan undersøge det nærmere for dig. Hvis hastighederne er lavere end vores anbefalinger, vil vi anbefale, at du prøver at bruge en bedre internetforbindelse, mens du handler.

    Læs mere
  • Hvordan installerer jeg MT4?

    Følg vores trin for trin-vejledning, der kan hentes​.

    Læs mere
  • Jeg har problemer med at ansøge om en konto online.

    Ring venligst på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk 

    Læs mere
  • Mine MT4-grafer vises som "Venter på opdatering"

    Du skal blot trække og slippe en af handelsinstrumenterne i diagramfeltet, og det pågældende diagram vil herefter vises. 

    Graferne vises som ""Venter på opdatering"" indtil du har fuldført den ovenstående procedure.

    Læs mere
  • Hvorfor er jeg ikke i stand til at logge ind på min MT4-konto på den downloadede platform?

    Der kan være flere årsager til, hvorfor du ikke kan logge ind på din konto. For det første skal du sikre dig, at dine brugeroplysninger indtastes i det korrekte format uden symboler, og for det andet, at du forsøger at logge på via Live MT4-serveren -mt4live01.etxcapital.com eller mt4live02.etxcapital.com

    Læs mere
  • Hvordan fjerner jeg kort fra min konto, så jeg kan tilføje et nyt?

    For at fjerne nogle af dine registrerede kort, skal du ringe på (+45 89 88 17 28) eller sende en e-mail til customer.service@etxcapital.dk

    Læs mere
  • Indlæs mere