Artikler

Denne interaktive kundeservice kan hjælpe dig med at finde hurtige svar på dine spørgsmål, uanset om de er generelle handelsforespørgsler eller specifikke henvendelser om vores handelsplatforme. Du kan søge ved hjælp af relevante nøgleord eller på emnet. Svarene tilføjes og opdateres løbende, så hold øje med vores seneste opdaterede support.

TILBAGE

Artikler

Teknisk
  • Handelssikkerhed

    Vi bruger det internationalt anerkendte sikkerhedssystem Secure Sockets Layer (SSL). Dette system krypterer alle betalinger med kredit- og debitkort over nettet. Systemet fungerer automatisk, og du vil modtage en øjeblikkelig besked, hvis din browser ikke understøtter det.

    Læs mere
  • Hvorfor bliver min kortbetaling afvist?

    Når du foretager en indbetaling til os, skal det kort, der bruges have den samme registrerede adresse som den adresse, vi har registreret.  Hvis dine adresser er identiske og det er første gang, du bruger dette kort hos os anbefaler vi, at du kontakter din bank for at informere dem om, at du planlægger at foretage en indbetaling hos os. Lejlighedsvis vil banker afvise den første indbetaling for at udføre en sikkerhedskontrol med kortholderen. 

    Når du har kontaktet din bank, vil de fjerne blokeringen, og du burde derefter være i stand til at gennemføre transaktionen.

    Læs mere
  • Hvordan fjerner jeg kort fra min konto, så jeg kan tilføje et nyt?

    For at fjerne nogle af dine registrerede kort, skal du ringe på (+45 89 88 17 28) eller sende en e-mail til customer.service@etxcapital.dk

    Læs mere
  • Indlæs mere