Artikler

Denne interaktive kundeservice kan hjælpe dig med at finde hurtige svar på dine spørgsmål, uanset om de er generelle handelsforespørgsler eller specifikke henvendelser om vores handelsplatforme. Du kan søge ved hjælp af relevante nøgleord eller på emnet. Svarene tilføjes og opdateres løbende, så hold øje med vores seneste opdaterede support.

TILBAGE

Artikler

Teknisk
  • Hvad betyder "Fep-fejl"?

    Du skal hente den seneste version af Flash Player for at kunne få vist platformen på dit skrivebord.

    Læs mere
  • Hvorfor virker mine diagrammer ikke?

    Hvis du bruger Google Chrome, kan en af grundene til at dine charts ikke virker være, at din blokering af pop-ups begrænser din adgang. Du kan ikke starte en chart i et nyt vindue, mens du bruger Google Chrome, fordi Chrome tolker åbningen af det nye vindue som en pop-up-annonce og således blokerer det. 
    For at forhindre dette skal du gennemføre nedenstående trin:  
     
    Klik på menuknappen i øverste højre hjørne af Crome-browseren. 
    Vælg indstillinger for at generere en ny fane 
    Klik på Under the Hood  
    Klik på Indholdsindstillinger efterfulgt af Administrer undtagelser, der findes i pop-up-vinduet 
    Tilføj ?trade.etxcapital.com? som en undtagelse. 
    Luk vinduet for at afslutte.

    Læs mere
  • Jeg har problemer med at ansøge om en konto online.

    Ring venligst på (+45 89 88 17 28) eller send en e-mail til customer.service@etxcapital.dk 

    Læs mere
  • Hvad betyder "Prisvalideringsfejl"?

    Når vores platform viser beskeder om prisvalideringsfejl, som f.eks. at prisen ikke eksisterer mere, er dette relateret til internethastigheden på den anvendte enhed og/eller fordi der er høj volatilitet på markedet, hvor du handler. Vi anbefaler en uploadhastighed på minumum 1 Mb og en downloadhastighed på minimum 2Mb . Ved at søge på nettet kan du få vist en række forskellige websteder, hvor du kan teste dine enheders hastighed gratis. 

    Skulle dine upload- og downloadhastigheder være betydeligt højere end vores ovenstående anbefalinger, skal du informere os, således at vi kan undersøge det nærmere for dig. Hvis hastighederne er lavere end vores anbefalinger, vil vi anbefale, at du prøver at bruge en bedre internetforbindelse, mens du handler.

    Læs mere
  • Hvorfor indlæses min handelsplatform ikke?

    Hvis din handelsplatform ikke virker, skal du logge ind ved at bruge en anden internetbrowser end den, du har brugt. Hvis det ikke virker skal du kontrollere, at indstillingerne for sikkerhed og beskyttelse af personlige oplysninger i din foretrukne browser er sat til medium eller lav. Hvis du stadig ikke kan logge på handelsplatformen, skal du genstarte din internetforbindelse.  Hvis du har fulgt disse trin og din handelsplatform stadig ikke virker, skal du ringe til (+45 89 88 17 28) og tale med en af vores medarbejdere fra kundesupport.

    Læs mere
  • Indlæs mere